- info@oi1.nl
- +31 857 608 660
- Kooijstraat 25,3295 BE ’s-Gravendeel
Voordelen van CRM en ERP integratie met Odoo
14 juli 2018 Nieuws
In de meeste organisaties wordt vaak gezocht naar een aparte erp oplossing welke dan is gescheiden van een CRM toepassing. Dit is niet nodig. Met Odoo heeft u namelijk beide oplossingen in een. Graag beschrijven wij voor u de voordelen welke u heeft als u beide toepassingen binnen 1 applicatie combineert.
Eenvoudig totaal overzicht van de klanten
Bij het combineren van de functionalieiten van ERP en CRM heeft u een compleet overzicht van uw klant. De order geschiedenis met de algemene behoeften van de klant kan vlot worden gevonden. Alle afdelingen van verkoop, productie tot boekhouding heeft toegang tot de belangrijke klantinformatie. U kunt met de goede informatie over de behoeften van uw klanten deze beter bedienen. U bouwt hierdoor een goede relaties met uw klanten op. Het totaal beeld van uw gegevens geeft u een betere data analyse.
U hoeft geen geld te investeren in een dure interface om de communicatie tussen uw CRM en ERP pakket tot stand te brengen.

U kan binnen 1 scherm alle informatie, welke betrekking heeft tot uw klant zien. Gebaseerd op deze informatie zult u meteen kunnen handelen. U kunt de juiste stappen zetten.

Met de integratie tussen beide functionaliteiten wordt een groot deel van het werk van overnemen van de gegevens weggenomen. Dit betekent minder werk, minder fouten en een grotere betrouwbaarheid. Aanpassingen worden meteen voor al uw medewerkers binnen uw bedrijf zichtbaar gemaakt.

Ga eenvoudig werken
Met Odoo kunt u veel zaken oplossen binnen 1 applicatie. Dit brengt eenvoud. Uw CRM en ERP wensen en behoeften kunt u ook in Odoo verwerken. Blijf niet in verschillende systemen denken en werken. Graag overtuigen wij u dat het anders kan.